• b08.jpg
  • b04.jpg
  • b02.jpg
  • b06.jpg
  • b05.jpg
  • b09.jpg
  • b07.jpg

Werk

Mediacampagne Nojz

Voor onszelf moeten we natuurlijk ook af en toe aan de bak; hier een voorbeeld van een Nojz-mediacampagne in 2013.

Val op!
Om enig effect teweeg te brengen is het vooral belangrijk dat reclame-uitingen, zowel online als print, OPVALLEN. Verder proberen we altijd tekst en beeld elkaar te laten versterken en moet er een heldere kwintessens zijn. Stijlconsistentie en originaliteit zijn daarbij erg belangrijk; die bevorderen de herkenbaarheid van je onderneming ('branding').

Glimlach
Daarnaast vinden we humor belangrijk. Niet overdreven, maar met een bescheiden glimlach van de doelgroep zijn we al heel tevreden. Onderzoek heeft aangetoond dat reclame-uitingen met een humoristische ondertoon (of boventoon) doorgaans sneller sympathie opwekken, dan brave uitingen van zichzelf net iets te serieus nemende organisaties of ondernemers. Humor verkoopt! (Tip: neem jezelf wat minder serieus, je klanten / doelgroep des te meer...)

Themamarketing
Voor de Nojz-campagnes gebruiken we diverse thema's: je laten horen, originaliteit, effectieve communicatie en natuurlijk die vermaledijde crisis... Het nut van themamarketing kan bijvoorbeeld zijn dat mensen zich beter herkennen in wat je probeert uit te dragen. Bovendien blijft een (aansprekend) thema vaak langer hangen. Zeker bij herhaling kan het ertoe leiden dat een bedrijf steevast wordt geassocieerd met een bepaald thema, wat een positief effect kan hebben op de naamsbekendheid.

Hierboven zes verschillende 1/4 pag. advertenties (breedte: tabloid / DIN A3), geplaatst in diverse media.
(Gebruik de navigatieknoppen in de slideshow...)

Fotografie

Hierboven een kleine selectie uit de inmiddels duizenden foto's die Nojz / JVSC, vervaardigde voor uiteenlopende projecten. Van kookboekfoto tot sportreportage, van Nederlands stadsgezicht tot Toscaans landschap. Productfotografie, portretten, architectuur...


Het meeste fotowerk doen we buiten, op locatie of in onze eigen kleine studio. Indien nodig kunnen we beschikken over een grote studioruimte, eveneens in Zeist.

 

 

Opdrachtgevers

Opdrachtgevers waarvoor Nojz - direct of indirect* - werk heeft geleverd zijn onder meer (in alfabetische volgorde):

 

*) 'Indirect' betekent in dit verband vanuit of via JVSC - Jos van Schagen Communicatie en/of Buro Salesconnect

Logo's & huisstijlen

Voorbeelden van bedrijfslogo's en beeldmerken, ontworpen door Nojz Creatieve Communicatie / JVSC.
Op basis van veel van deze logo's zijn complete huisstijlen ontwikkeld, waarvan herkenbare stijlelementen weer terug te vinden zijn in zowel digitale producties, zoals websites, als printproducties.



Websites

Enkele voorbeelden van websites die Nojz ontwikkelde voor onder meer de volgende opdrachtgevers (in alfabetische volgorde):