• b04.jpg
  • b05.jpg
  • b08.jpg
  • b09.jpg
  • b06.jpg
  • b02.jpg
  • b07.jpg

Over herrie maken

Nojz-megafoonDe naam 'Nojz' is een fonetische variant voor de Engelse vertaling van herrie: noise. En dat is precies wat we bij Nojz graag doen: herrie maken! Met name voor onze klanten...

Actie
Maar dan wel 'herrie' in positieve zin. Want lawaai maken op zich is het probleem niet; dat kan iedere schreeuwlelijk. Lastiger wordt het de aandacht van de beoogde doelgroep te trekken. En nóg uitdagender is het die doelgroep tot actie te bewegen. Zoals het (vaker) afnemen van een product.

Make yourself heard!
Met dit credo als pay-off bedoelen we dus meer dan alleen een ondoordacht potje herrie maken. Want een mediacampagne kan weliswaar alleen werken als hij 'gehoord' wordt, minstens zo belangrijk zijn toon en inhoud. Dat geldt voor elk campagneonderdeel, zoals een advertentie, een radio- of tv-commercial, een website, een flyer, social media of wat dan ook.

Ergo
De boodschap die niet gehoord en/of gezien wordt, zal geen enkel effect sorteren. Hoe goed de feitelijke inhoud ook is. De kunst is dus sterke boodschappen te creëren die worden opgemerkt door de beoogde doelgroep. Maar die moet je dan wel eerst in kaart brengen en begrijpen.


Bij Nojz richten we ons daarom vooral op 'herrie met inhoud, afgestemd op de klant van de klant'. Dat werkt.