• b09.jpg
  • b05.jpg
  • b08.jpg
  • b07.jpg
  • b06.jpg
  • b02.jpg
  • b04.jpg

Websites

Mooi hoor, zo'n sexy website vol met toeters en bellen. Maar is hij ook functioneel en praktisch? Hoe ervaren bezoekers de site? En hoe staat het eigenlijk met de 'browsercompatibiliteit'?

Voorportaal
Waar ooit de entree met naambord en vervolgens de ruime hal met receptie het visitekaartje vormden van een onderneming, geldt nu vooral de website als belangrijkste voorportaal. Natuurlijk spelen ligging, exterieur, de entree en het interieur voor veel winkels en bedrijven nog altijd een hoofdrol, maar voordat de nieuwe klant de telefoon pakt of in zijn auto stapt, 'googelt' hij zich toch graag een eerste indruk. En die kan maar beter goed zijn...

Klantbeleving
Bij Nojz erkennen we het belang van goed webdesign. Wat dat precies is, verschilt per onderneming. Natuurlijk gelden er basiscriteria ten aanzien van bijvoorbeeld functionaliteit, inzichtelijkheid en performance. Maar uiteindelijk gaat het ook hier om het effect op de doelgroep. Klantbeleving is alles. Zeker bij een website.

Effect
Heeft u zich wel eens afgevraagd wat uw doelgroep(!) eigenlijk van uw onderneming verwacht? En van uw website? Of, anders, welk effect zou u graag met uw website teweegbrengen? (Wat verwacht u zelf van een goede website?)


Voordat we een goede website kunnen bouwen, hebben we informatie nodig. Van u. Vervolgens denken we graag met u mee. Vanuit uw doelstellingen, maar ook vanuit technisch, praktisch, grafisch, tekstueel én budgettair oogpunt.

Klik HIER voor enkele voorbeelden van websites door Nojz.