• b08.jpg
  • b07.jpg
  • b04.jpg
  • b06.jpg
  • b05.jpg
  • b02.jpg
  • b09.jpg

Mediacampagnes

Net zo min als dat 'de gemiddelde Nederlander' bestaat, bestaat 'de gemiddelde klant'. Daar werken we dus ook niet voor. We werken uitsluitend voor unieke klanten. En dat vergt maatwerk. Altijd.

Stijlconsistentie
Belangrijk in elke uiting is herkenning. De doelgroep (..) moet niet alleen geprikkeld worden, maar moet ook weten van wie een bepaalde boodschap afkomstig is. (Veel mensen herinneren zich een grappige tv-commercial, maar weten niet meer van welke partij die is of om welk product het ook al weer ging.) Stijlconsistentie in uitingen is mede daarom belangrijk.

Versterken
In een mediacampagne stemmen we alle componenten zorgvuldig op elkaar af, zodat ze elkaar versterken. Zo kun je onderdelen van een printmedia-advertentie laten terugkeren op een website. Of op een billboard of in een brochure.

Doelgroep
Het allerbelangrijkste bij elke campagne is de doelgroep. "Vanzelfsprekend", roepen velen. Maar het is opvallend hoe weinig veel ondernemers eigenlijk echt weten van hun (vermeende) doelgroep. Is de doelgroep waarop de focus ligt eigenlijk wel de doelgroep? En zo ja, hoe divers is die dan? Wat beweegt mensen? Wat 'triggert' ze? Welke 'taal' wordt er gesproken en is een gedifferentieerde campagne mogelijk effectiever?

De gemiddelde klant
Net zo min als dat 'de gemiddelde Nederlander' bestaat, bestaat 'de gemiddelde klant'. Daar werken we dus ook niet voor. We werken uitsluitend voor unieke klanten. En dat vergt maatwerk. Altijd.


Bij Nojz vinden we het geweldig om reclame-uitingen te bedenken. Een sterke tekst, een opvallende advertentie, een overtuigende foto, een aansprekende webpagina. Nog veel spannender wordt het wanneer je al die dingen combineert en op elkaar afstemt in een doordachte, samenhangende campagne.